Porządek obrad
1.
Otwarcie XVI sesji Rady Miejskiej w Łagowie IX kadencji, przywitanie radnych i gości.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej w Łagowie odbytej w dniu 25 lutego 2025 r.
5.
Informacja Komendanta Komisariatu Policji w Rakowie nt. stanu bezpieczeństwa publicznego, porządku i ładu na terenie gminy Łagów.
6.
Przedstawienie przez Prezesa Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Łagów Sp. z o. o. sprawozdania z działalności Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Łagów Sp. z o. o. za 2024 r.
7.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Łagów z działań podjętych pomiędzy sesjami.
8.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łagów na lata 2025-2050,
b)
zmian w Budżecie Gminy Łagów na 2025 rok,
c)
zmiany Uchwały Nr XLVII/387/18 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych jednostek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, zmienionej uchwałą Nr VIII/60/16 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 30 kwietnia 2019 r.,
d)
zmiany w uchwale Nr VII/29/24 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 09 września 2024 r. w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Michała Archanioła w Łagowie oraz dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Doroty w Starej Zbelutce na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków, zmienionej uchwałą Nr XII/59/24 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 20 grudnia 2024 r.,
e)
przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Łagów na rok 2025,
f)
zmieniająca uchwałę Nr XII/60/24 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 20.12.2024 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Łagów, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Łagów oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
9.
Zapytania i interpelacje radnych.
10.
Sprawy różne i wolne wnioski.