a)
przystąpienia Gminy Łagów do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 w ramach Funduszu Solidarnościowego,
b)
zmiany Uchwały Nr LXXV/607/24 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz preliminarza wydatków na 2024 rok,
c)
współdziałania z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w celu grupowego zakupu energii elektrycznej na lata 2026 i 2027,
d)
przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Łagów do roku 2035, określenia szczegółowego trybu i harmonogramu prac oraz trybu konsultacji,
e)
zmiany w uchwale Nr VII/29/24 Rady Miejskiej w Łagowie z dnia 09 września 2024 r. w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Michała Archanioła w Łagowie oraz dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Doroty w Starej Zbelutce na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków,
f)
określenia przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Łagów, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Łagów oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
g)
wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w przewozach autobusowych,
ł)
wyrażenia zgody na zawarcie międzygminnego porozumienia dotyczącego uruchomienia komunikacji autobusowej na liniach łączących obszar Gminy Łagów z obszarem Gminy Opatów, Gminy Baćkowice i Gminy Nowa Słupia, na linii łączącej obszar Gminy Łagów z obszarem Gminy Opatów i Gminy Baćkowice, na liniach łączących obszar Gminy Łagów z obszarem Gminy Raków oraz na liniach łączących obszar Gminy Łagów z obszarem Gminy Bieliny.
h)
rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy i Łagów.